شرایط عمومی و اختصاصی استخدام | شرکت رسا
شرایط عمومی و اختصاصی استخدام | شرکت رسا

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام

تذکرات مهم:

  1. تکمیل فرم استخدام و حتی برگزاری جلسه مصاحبه حضوری، هیچ تعهدی برای شرکت نسبت به استخدام شما ایجاد نمی کند.
  2. با تکمیل فرم و ارسال آن، دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی استخدام را تایید کرده و در صورت اثبات عدم صحت هر یک از موارد، متعهد به جبران خسارات وارده به شرکت خواهید بود.
  3. از هرگونه مراجعه و تماس با شرکت تا زمان تعیین شده خودداری فرموده و مراحل کار را از طریق وبسایت، ایمیل و پیام در شبکه های اجتماعی دنبال خواهید کرد.
  4. پذیرش در هر موضوع کاری در ماه اول به صورت سه برابر مورد نیاز و بصورت آزمایشی انجام شده و حقوق ماه اول فقط به صورت حق العمل خواهد بود که در صورت پذیرش مابه التفاوت آن از حقوق تعیین شده، در ماه دوم پرداخت خواهد شد.
  5. حقوق کاملاً به توانمندیهای شخص در موضوع کاری مربوطه، وابسته می‌باشد. لذا در صورت احراز توانمندی و ایجاد ارزش افزوده قابل توجه برای شرکت، ممکن است از قانون کار نیز تجاوز نماید. از آنجا که کیفیت و توانمندی و نتیجه بخش بودن فعالیت ها برای شرکت در اولویت است تا قبل از بررسی و مشاهده توانمندیها، اعلام حقوق امکانپذیر نیست. لذا بعد از بررسی و برگزاری جلسه مصاحبه بصورت تخمینی و در پایان ماه اول در صورت تایید مدیران شرکت، مبلغ دقیق حقوق تعیین خواهد شد.

شرايط عمومي:

  1. مدرك تحصيلي در مقطع دیپلم، كارداني، كارشناسي، کارشناسی ارشد و يا بالاتر و يا گواهي اشتغال به تحصيل (براي افرادي كه مهارتهاي تجربي دارند اين بند الزامي نمي باشد.)
  2. كارت پايان خدمت يا معافيت غير پزشكي و يا گواهي اشتغال به تحصيل براي آقايان
  3. روحيه انجام فعاليت هاي تيمي و تقسیم کار
  4. نظم، انضباط و حفظ شئون اخلاقي و فرهنگي
  5. ارائه تعهد مالی معتبر نسبت به رعایت شرایط قرارداد و عدم ترک کار در مدت قرارداد
  6. داشتن امکانات کافی اعم از کامپیوتر، گوشی هوشمند

شرایط تخصصی:

  1. کارشناس ایجاد و بروزرسانی صفحات شبکه های اجتماعی و وبسایت شرکت (کار صرفا حضوری و در محل شرکت
    • تسلط کامل به ابزارهای تحت وب خصوصا WordPress، Woocommerce (نام پروژه هایی که انجام داده اید یا سوابق کار خود را در قسمت «تجارب و سوابق کاری» وارد کنید.)
    • تسلط کامل به کار با اینترنت و شبکه های اجتماعی تحت وب و موبایلی
    • آشنایی کامل با بهبود و ویرایش تصاویر و ویدئو جهت انتشار (نام نرم افزارهایی که می شناسید و یا مسلط هستید در قسمت توانمندیها ذکر کنید.)
    • شناخت کامل از فناوري اطلاعات و داشتن روحيه فراگيري مطالب و مفاهيم جديد حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات
    • توان كار در محيط هاي حرفه اي و تطبيق يافتن با محيط 
  2. کارشناس تولید و بهینه سازی مستندات متنی، تصویری و ویدئویی (کار صرفا حضوری و در محل شرکت)
    • آشنایی کامل به نرم افزارهای آفیس: Word , PowerPoint، Excell و PDF سازها
    • تسلط کامل به کار با ابزارهای ضبط و ویرایش تصویر و ویدئو (نام نرم افزارهایی که مسلط هستید در قسمت توانمندیها ذکر کنید.)
    • توان كار در محيط هاي حرفه اي و تطبيق يافتن با محيط
  3. کارمند اداری جهت دورکاری و یا کار با سامانه های اینترنتی(باقابلیت دورکاری)
    • تسلط کامل به نرم افزارهای آفیس: Word , Excell 
    • تسلط کامل به کار با اینترنت و شبکه های اجتماعی تحت وب و موبایلی
    • روابط عمومي بالا و دارا بودن فن بيان
    • شناخت اجمالي از فناوري اطلاعات و داشتن روحيه فراگيري مطالب و مفاهيم جديد حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات
    • توان كار در محيط هاي حرفه اي و تطبيق يافتن با محيط
  4. حسابدار و کارشناس مالی (کار صرفا حضوری و در محل شرکت)
    • داشتن مدرک تحصیلی مرتبط
    • حداقل 2 سال تجربه حسابداری شرکتی
    • آشنایی کافی با کامپیوتر و نصب نرم افزارهای مالی و بیمه ای  (نام نرم افزارهایی که می شناسید و یا مسلط هستید در قسمت توانمندیها ذکر کنید.)
    • تسلط کافی به قوانین امور مالیاتی شرکتی و پیمانکاری
    • تسلط کافی به قوانین تامین اجتماعی و بیمه گذاری پیمانکاری
  5. کارشناس کدگذاری کالا (باقابلیت دورکاری)
    • آشنایی کامل به نرم افزارهای آفیس: Word , Excell
    • تسلط کامل به کار با اینترنت و شبکه های اجتماعی تحت وب و موبایلی
    • توانایی کافی در کار با کامپیوتر و رفع مشکلات عمومی نرم افزاری سیستم عامل و مرورگرهای اینترنتی
    • توان كار در محيط هاي حرفه اي و تطبيق يافتن با محيط
    • آشنایی و تسلط کافی به زبان انگلیسی جهت ترجمه شرح یک خطی کالاها از فارسی به انگلیسی

مدارك مورد نياز (بعد از پذیرش و جهت تنظیم قراردادکار):

  1. كپي مدرك تحصيلي برابر اصل شده (درصورت اثبات توانمندی فنی و حرفه ای یا تجربی کافی، این بند الزامی نیست)
  2. كپي كارت ملي (در صورت عدم وجود کارت ملی شماره ملی کافیست)
  3. يك قطعه عكس 4x3
  4. كپي كارت پايان خدمت براي آقايان یا گواهی اشتغال به تحصیل
  5. سوابق كاري (Resume) همراه با نام اشخاص مرتبط و شماره تماس هاي مستقيم ايشان جهت بررسي (در صورت عدم وجود سوابق کاری الزامی نیست)
  6. كپي برابر اصل مدارك تخصصي، فني و حرفه اي در صورت وجود

 

خلاصه ای از نحوه انجام کار هر موضوع شغلی(کلیه ارسال و دریافت اطلاعات و اسناد و مدارک از طریق وبسایت شرکت، شبکه های اجتماعی و ایمیل می باشد و هیچگونه حضور فیزیکی مشتری نیاز نیست):

  1. کارشناس ایجاد و بروزرسانی صفحات شبکه های اجتماعی و وبسایت شرکت (کار صرفا حضوری و در محل شرکت 
    • نصب و بروزرسانی قالب های WordPress و توانایی نصب ماژول ها و کار با ابزارهای مرتبط با WooCommrce 

    • تجمیع و جمع‌آوری اطلاعات متنی و تصاویر مرتبط و ویدیو ها و بهینه سازی و انتشار در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی شرکت

    • انتشار روزانه مطالب و مقالات و گزارشات به شکل های متنی، تصویری و ویدئویی در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی

       
  2. کارشناس تولید و بهینه سازی مستندات متنی، تصویری و ویدئویی (کار صرفا حضوری و در محل شرکت​​​​
    • تولید محتوای متنی از طریق بررسی و تجمیع اطلاعات از شرکت و ایجاد جذابیت در محتوا جهت جذب مخاطب و موتورهای جستجو

    • ضبط، ویرایش و بهبود ویدیو ها و ایجاد انیمیشن و اکشن های ویدیویی جذاب

    • تولید تصاویر و پوستر و بنر های گرافیکی جذاب، جهت انجام تبلیغات و یا انتشار در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی شرکت

       
  3. کارمند اداری جهت دورکاری و یا کار با سامانه های اینترنتی (باقابلیت دورکاری)
    • بررسی کارتابل اتوماسیون اداری شرکت و مشاهده و مطالعه درخواست های وارده 
    • برقراری ارتباط با متقاضی از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی و سپس برقراری تماس در صورت لزوم
    • پاسخ به سئوالات و ابهامات احتمالی متقاضی و شرح خدمات شرکت و اعلام هزینه های خدمات و شماره حساب شرکت
    • دریافت رسید پرداخت وجه از مشتری و دریافت مدارک و اطلاعات لازم جهت ثبت در سامانه های مرتبط
    • انجام فرایندهای اینترنتی و یا نرم افزاری مربوطه ( طبق آموزش های ارائه شده )
    • دریافت تاییدیه حسن انجام کار بصورت صوتی یا مکتوب از مشتری
  4. حسابدار و کارشناس مالی (کار صرفا حضوری و در محل شرکت
    • ثبت اطلاعات صورتحساب های رسمی خرید و فروش در سامانه های مالیاتی
    • ثبت اطلاعات بیمه ای در سامانه های مرتبط
    • انجام فرایند حسابداری روزانه و کل
    • بستن حسابها و ارائه تراز مالی سالانه
    • تنظیم اظهارنامه های مالیاتی فصلی و سالانه و ارسال اطلاعات حقوق و ...
    • رعایت قوانین و آیین نامه های مالیاتی جهت جلوگیری از ایجاد مالیات علی الراس و یا جرائم مربوطه
    • رعایت قوانین و آیین نامه های تامین اجتماعی و بیمه گذاری پیمانکاری جهت جلوگیری از جرائم مربوطه
  5. کارشناس کدگذاری کالا (باقابلیت دورکاری)
    • مطالعه و آشنایی با ساختارهای طبقه بندی کالا (آموزش  بصورت ویدئویی و فایل PDF و  پاسخ به سئوالات و آموزش حین کار خواهد بود. )
    • ارائه توضیح و راهنمایی های لازم جهت تکمیل فرم های اطلاعات کالا به مشتریان از طریق تماس و شبکه های اجتماعی متنی
    • درج اطلاعات دریافتی از مشتری در سامانه مربوطه مطابق دستور العمل و آموزش های دریافتی
    • ارسال برگه های تاییدیه اطلاعات کالا برای مشتری و دریافت تصویر تاییدیه های مهر و امضا شده و نگهداری اسناد
    • دریافت نسخه های قابل چاپ کدها و بارکدها از سامانه مربوطه و ارسال برای مشتری
    • دریافت تاییدیه حسن انجام کار بصورت صوتی یا مکتوب از مشتری

 

  تکمیل فرم درخواست استخدام


نکات بسیار مهم ؛ قابل توجه متقاضیان شناسه خدمت و انواع شناسه کالا (GTIN، GS1، GLN، ایران کد و ... )

جهت دریافت شناسه اختــصاصی خدمت (موضوع الزامات صدور صورتحساب الکترونیکی مالیاتی) و یا انواع شناسه  کالا از خدمات رایگان کارگزاری رسمی استفاده کنید؛ چه شما به صورت مستقیم و بدون کمک مشاور کارگزاری اقدام کرده [و فرایند نسبتاً پیچیده و زمانبر صدور شناسه ها را انجام دهید] و چه اینکه این خدمات را به کارگزاری رسمی واگذار کنید، هزینه شما یکسان است و شما هزینه کمتر یا بیشتری پرداخت نمی کنید. زیرا کارگزاری از انجام خدمات به شما بر اساس قرارداد منعقده، از دولت حقوق دریافت کرده و هیچ وجهی را از متقاضیان دریافت نمی کند.

  درساعات غیراداری: درخواست مشاوره رایگان

  درساعات اداری: شماره های تماس مستقیم کارشناسان


 نظرات

ارسال نظر

کسب و کارتان را بهبود دهید، ما تا پایان کار همراه شما هستیم.