بسته بندی و لوگوی جدید نوشابه فانتا "Fanta"

 

کمپانی کوکاکولا، دست به تغییر هویت بصری برند نوشابه های نارنجی خود ( فانتا ) زده است. این باز نگری در هویت بصری علاوه بر تغییر در لوگوی فانتا ، در شکل بطری های آن نیز اعمال شده است . تحولی کامل در ظاهر بصری این برند و بسته بندی آن صورت گرفته اما در قلب این تحول، نمایش تم "میوه ای بودن، تفریحی بودن و با طراوت بودن " فانتا حفظ شده است . 

بطری های جدید فانتا به شکل مارپیچی نا متقارن طراحی شده اند که قرار است برای محصول فانتای نارنجی (Fanta Orange) که ادعا می شود قند آن یک سوم است استفاده شوند. 

کمپانی کوکاکولا ، برند فانتا را در سال 1955 در ایتالیا تأسیس نمود و بسته بندی جدید آن از آوریل امسال در فروشگاه ها موجود خواهد بود و دستور تولید جدید فانتای نارنجی نیز در ماه می راه اندازی خواهد شد.

مدیران این کمپانی این تحول بصری را بزرگترین تغییر در تاریخ این برند می دانند.

بسته بندی و لوگوی جدید نوشابه فانتا "Fanta"

بسته بندی و لوگوی جدید نوشابه فانتا "Fanta"

بسته بندی و لوگوی جدید نوشابه فانتا "Fanta"

بسته بندی و لوگوی جدید نوشابه فانتا "Fanta"

 برچسب ها

بسته بندی لوگوی جدید نوشابه فانتا Fantaطراحی لوگوهویت بصریفانتاFantaکوکاکولاتغییر برندبرندتحوللوگو

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تشخیص دهنده ربات: