عنوان لوگو: ارشک
زمینه فعالیت : تولید و بسته بندی شکر پنیر سنتی (آبنبات)
طراحی لوگو ی این برند بصورت لوگو ی ترکیبی ( لوگو + لوگوتایپ ) طراحی شده . با توجه به محصول این برند ، می بایست لوگوتایپ در قالب فونت های سنتی و محلی طراحی شود. از این رو این لوگوتایپ بصورت دست نویس طراحی شده است. دوری از نزدیک شدن به فونت های رسمی و کتابی ، در طراحی این لوگو و لوگوتایپ ضروری بوده و حتی از در طراحی لوگوتایپ علاوه بر استفاده از خط دستنویس ، در برخی قسمت های لوگوتایپ ظرافت های خلاقانه ای ایجاد شده باعث جذابیت بصری بیشتر لوگو می گردد . همچنین فرم های منحنی و یکدست در طراحی این لوگوتایپ از نقاط قوت آن می باشد.
برای طراحی لوگو ی تصویری این برند از تصویر یک فنجان چای استفاده شده به صورت غیر مستقیم اشاره به محصول این برند دارد.
ترکیب بندی و لی اوت مناسب لوگو و لوگوتایپ در کنار یکدیگر انسجام و فرم یکدستی را در فرم کلی لوگو ایجاد کرده که از نقاط قوت لوگو می باشد.