طراحی لوگو کابینت آشپزخانه سپهر چوب

عنوان لوگو : کابینت آشپزخانه سپهرچوب

زمینه فعالیت : طراحی و اجرای کابینت های لوکس آشپزخانه و متریالهای به روز و با کیفیت نظیر سینک ، هود و گاز

طراحی لوگو ی این برند در قالب لوگوتایپ طراحی شده . یکی از نقاط قوت این لوگو علاوه برخوانایی و یکدستی فرمها، برداشت دوگانه ای است که به مخاطب می دهد. خطوط با فرم منحنی که ضخامت آنها در بعضی نقاط متغیر می شود حس تجملاتی بودن و لوکس بودن را القا می کند و فرمهای تیز و شکسته ی مثلثی شکل که معمولا در پایین لوگوتایپ و قسمت های اتصال حروف با یکدیگر ایجاد شده ، حس فنی بودن ، دقیق بودن، مهندسی بودن زمینه فعالیت برند را به مخاطب القا می کند. 

همچنین لوگوتایپ دومی که بیشتر در قالب آرم ایجاد شده و کلمه سپهر را بصورت کاملا خلاصه شده و گرافیکی ایجاد کرده بعنوان کانسپت اصلی برند مورد استفاده قرار می گیرد . از این بابت نیاز به خوانا بودن ندارد و بیشتر بعنوان Sign یا نشان اصلی برند در رسانه های مختلف تبلیغاتی استفاده می شود. 

در رنگ بندی لوگو از دو رنگ قرمز و مشکی که استفاده شده است. این ترکیب رنگ همواره القا کننده حس شیک بودن برند بوده و اگر به حافظه تصویری خود مراجعه کنید، در میابید که اغلب بوتیک ها و برندهای لوکس پوشاک و ... از این ترکیب رنگ سود برده اند. 

یکی دیگر از تمایز های این لوگو که نقطه قوتی در زیبایی بصری این برند به شمار می آید ، پرداخت های گرافیکی است که برای برجسته به نظر آمدن کل کادر انجام شده . بصورتی که در نگاه مخاطب ، لوگو به شکل ژله ای براق و شفاف که از سطح نوشتاری برجسته تر است به نظر می آید . این پرداخت های ریز صرفا جهت یونیک نس شدن برند و همچنین القای بیشتر حس لوکس بودن، شیک بودن و تجملاتی بودن به مخاطب می باشد.

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تصویر امنیتی