طراحی لوگو نوبخت 2

عنوان لوگو : بازرگانی نوبخت

زمینه فعالیت : واردات و صادرات کالا

طراحی لوگو ی این برند در قالب لوگوتایپ انجام شده . این لوگوتایپ با خطوط ، فرمها و زوایای منظم افقی و عمودی طراحی شده و القا کننده منطق و ثبات است.  همچنین فرم کلی لوگو در قالب شکل هندسی مربع قرار میگیرد که به حس استحکام و اصولی بودن و ثبات صاحب برند که لوگو برای آن طراحی شده کمک می کند. از آنجا که کار بازرگانی و واردات و صادرات انواع کالا ، از جمله فعالیت های مالی با ریسک بالا می باشد ، سعی شده این حس استحکام و ثبات در طراحی لوگوتایپ لحاظ شود. همچنین اگر با دقت بیشتری به خط اصلی که لوگوتایپ را ساخته و کلمه نوبخت را نوشته ، مشخص می شودکه این خط که ضخامت نسبتا یکسانی در تمام لوگو دارد در واقع یک روبان کاغذی است که با تا شدن در زوایای 90 درجه ای باعث ایجاد شکل لوگوتایپ شده است. قسمت انتهایی هر کلمه که بصورت مثلثی بوده و زاویه تیزی دارد علاوه بر زیبایی ، پویایی و اکتیو بودن برند مورد نظر را القا کند. 

در قسمت بالای سمت راست لوگو ، حرف N انگلیسی که با رنگ نارنجی طراحی شده به چشم میخورد . حرف N  اول کلمه نوبخت می باشد که بصورت مونوگرام بعنوان کانسپت اصلی برند طراحی شده و قابلیت استفاده در رسانه های مختلف بعنوان یک کانسپت مستقل را در موارد مورد نیاز دارا می باشد. همچنین قسمت ابتدایی و انتهایی حرف N بصورت دو فلش که به دو جهت مخالف هم اشاره دارند ایجاد شده که بعنوان نماد سمبلیک شرکت های بازرگانی می باشد که به نوعی القا کننده مفهوم واردات و صادرات می باشد. 

برای رنگ بندی لوگو هم از دو رنگ سورمه ای با تونالیته ای از بنفش و رنگ نارنجی استفاده شده است. این دو رنگ که حدودا مکمل هم هستند در کنار هم جلوه شیک و لوکسی به برند داده که باعث القا حس برتری و بی همتایی به مخاطب می گردد.

 

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تصویر امنیتی