طراحی لوگو ی بازرگانی جلوه سازان

عنوان لوگو : بازرگانی جلوه سازان

زمینه فعالیت : واردات، پخش، اجرا و نصب کاغذ دیواری و متریال های دکوراسیون داخلی

در طراحی لوگو ی فوق از تکنیک مونوگرام استفاده شده یعنی استفاده از دو تک حرف اول کلمات Jelveh و Sazan که با خطوط سیال و منحنی به طور خلاقانه ای ایجاد شده . به طوری که یک خط از نقطه ای شروع می شود و پس از ایجاد دو کلمه J و S در نقطه انتهایی لوگو به اتمام می رسد . استفاده از خط  منحنی و  سیال بطوری که ضخامت یکدستی ندارد و حتی مانند یک روبان به نظر می رسد باعث القاء حس لوکس بودن و تجملاتی بودن به مخاطب می شود. 

از آنجا که زمینه فعالیت برند مزبور در گروه خدمات لوکس و تجملاتی قرار می گیرد ، پرداخت ها و رسیدگی به جزئیاتی نظیر سایه هایی که در قسمت های انحنا و قوس های لوگو ایجاد شده که باعث ایجاد بعد و حجم در لوگو می شود به زیبایی لوگو کمک زیادی کرده است.

استفاده از رنگ طلایی در زمینه ای تیره لوکس بودن را بیشتر القا می کند . همینطور لوگو ی فوق بعنوان یک امضای دستی هم مورد استفاده قرار می گیرد . سادگی و به یاد ماندنی بودن لوگو از مهمترین خصوصیات هر لوگو و آرم موفق می باشد که این موضوع در لوگو ی فوق بسیار رعایت شده و این لوگو را به یکی از موفق ترین لوگو های این مجموعه تبدیل کرده است.

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تشخیص دهنده ربات: