عنوان برند : رایانه همراه
زمینه فعالیت : فروشگاه مجازی آنلاین
طراحی لوگو ی این برند در قالب مونوگرام انجام شده است .
با توجه به زمینه فعالیت فروشگاه آنلاین رایانه همراه، استفاده از فرم هایی که در دید مخاطب القا کننده فضاهای به روز و اینترنتی هستند الزامی است. از این رو لوگوی فوق که القا کننده آرم یکی از شبکه های اجتماعی مجازی است طراحی شد . که به مخاطب به طور ناخودآگاه حس ارتباط زمینه فعالیت برند فوق با فضاهای مجازی و اینترنتی را القا می کند.
همانطور که در طرح فوق مشخص است، این لوگو بر پایه سبک پارادوکسیکال طراحی شده . یعنی بیننده همزمان برجستگی و فرورفتگی هایی را می بیند که در ظاهر ارتباط منطقی با هم ندارند ولی با کمی دقت حرف R و H را همزمان با علامت فلش موس می بیند به گونه ای که علامت فلش موس برجسته تر و دو حرف لاتین فرورفته تر به نظر می رسد . این ترکیب بصورت خلاقانه ای ایجاد شده که باعث پویایی طرح و ایجاد تفکر در بیننده می شود .
همچنین لوگوتایپ فارسی و لاتین بصورت کاملا هماهنگ و یکدست با یکدیگر طراحی شده اند که فرمهای مشترکی دارند و این موضوع در طراحی هویت سازمانی برند کمک شایان ذکری خواهد کرد.
در ادامه حالتهای مختلفی که لوگو بر اساس رسانه های مختلف به خود می گیرد ارائه می شود.