هویت بصری جدید شرکت Audi

هویت بصری جدید شرکت Audi

شرکت آئودی (Audi) برای ارائه هویت بصری جدید خود از سه آژانس تبلیغاتی آلمانی به نام‌های کی ام اس (KMS Team) ، بلک اسپیس (Blackspace) و استریک پانت (Strichpunkt) کمک گرفته است. این سه شرکت با همکاری یکدیگر قوانین جدیدی را تدوین نموده اند که در آن تمرکز بر روی توسعه و آماده سازی یک راهنمای جامع برای استفاده از لوگو و هویت بصری آئودی در تمامی مدیاها، و حتی وبسایت و اپلیکیشن و دیوایس های مختلف نظیر تبلت و گوشی ساعت های هوشمند است.

نتیجه‌ی کار، پی ریزی اصول طراحی جدیدی از جمله مکان قرارگیری لوگوی جدید، هم ترازی رنگهای برند، نوع تایپوگرافی‌ها، تایپ فیس جدید و طراحی دیگر عناصر تبلیغاتی مانند چگونگی پایان یافتن تبلیغات برای استفاده در رسانه‌های تصویری(مانند یوتیوب) و بسیاری از جزئیات دیگر بود. در ادامه می‌توانید نتیجه همکاری این 3 آژانس را در یک ویدئوی تبلیغاتی تماشا کنید.

هویت بصری جدید شرکت Audi

 

 

 

 

 

 

 برچسب ها

هویت بصری جدید شرکت Audiهویت بصریCorporate Identityلوگوطراحی لوگوبرندAudiآئودیرسانهتبلیغات

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تشخیص دهنده ربات: