شرکت آئودی (Audi) برای ارائه هویت بصری جدید خود از سه آژانس تبلیغاتی آلمانی به نامهای کی ام اس (KMS Team) ، بلک اسپیس (Blackspace) و استریک پانت (Strichpunkt) کمک گرفته است. این سه شرکت با همکاری یکدیگر قوانین جدیدی را تدوین نموده اند که در آن تمرکز بر روی توسعه و آماده سازی یک راهنمای جامع برای استفاده از لوگو و هویت بصری آئودی در تمامی مدیاها، و حتی وبسایت و اپلیکیشن و دیوایس های مختلف نظیر تبلت و گوشی ساعت های هوشمند است.
نتیجهی کار، پی ریزی اصول طراحی جدیدی از جمله مکان قرارگیری لوگوی جدید، هم ترازی رنگهای برند، نوع تایپوگرافیها، تایپ فیس جدید و طراحی دیگر عناصر تبلیغاتی مانند چگونگی پایان یافتن تبلیغات برای استفاده در رسانههای تصویری(مانند یوتیوب) و بسیاری از جزئیات دیگر بود. در ادامه میتوانید نتیجه همکاری این 3 آژانس را در یک ویدئوی تبلیغاتی تماشا کنید.